Automate your Marketing
with Womplify




 
NUruL's FotoPage
Image hosted by Photobucket.com
By: NUruL NUrUL

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]
Monday, 18-Apr-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
cintatissar's@yoyo collections

 
 
 
View all 22 photos...


Monday, 11-Apr-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
NuRuL @ MediA

 
 


Saturday, 9-Apr-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
KONSERT LABUAN 09-02-2005

 
 
 
View all 28 photos...
A'kum semua...

Wah... penat berhibur bersama Nurul masih tak hilang lagi... dan masih juga tak puas menyaksikan persembahan Nurul di sana... saya ingin berkongsi pengalaman saya mengikuti konsert Nurul di sana bersama peminat2 Nurul...

9hb Feb
2 pagi... saya dan isteri sebulat suara bersetuju untuk menghadirkan diri ke Labuan bagi memberikan sokongan kepada Nurul yg akan membuat persembahan di sana... ahahaha... timerkasih kat madusweet dan yus yg berterusan melayani saya sehingga ke pagi bagi memastikan saya tidak tertidor dan terlepas peluang mengikuti konsert tersebut...

5 pagi... saya keluar dari rumah ke KLIA... di sepanjang perjalanan mengambil 2 org peminat Nurul yg ingin bertemu dgn beliau sebelum beliau berangkat ke Labuan...

6 pagi... sampai di KLIA... Nurul masih belum sampai... saya terus ke kaunter tiket dan mendapatkan tiket penerbangan ke Labuan... nasib baik ada tiket lagi... dan kebetulan penerbangan yg sama dgn Nurul... seronoknyaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7.30 pagi... Nurul sampai di KLIA... saya tak sempat bertemu dgnnya sbb masih sibuk menguruskan ttg tiket yg tersalah cetak oleh pihak MAS... cuma dapat bertemu beliau sebelum kami bergerak masuk ke terminal... sepanjang jalan kami berborak dan bertanyakan khabar... Nurul seperti biasa mmg kuat berborak... sepatah soalan saya... panjang jawapannya... tapi mmg seronok sangat... dan nurul mmg kelihatan comel... masuk di perut burung besi ni kami terpisah sbb Nurul duduk di Biz Kelas... sementara saya di seat paling belakang sekali... tapi sempat gaklah post message kat dia melalui pramugari yg bertugas...

11.30 pagi... kami sampai di terminal Labuan airport... saya berkejar kuar dulu sbb takut terlepas Nurul... sempat berinteraksi kejap dgn Nurul sebab setibanya di sana security dari pihak penganjur mmg dah menunggu... jadi tak mahu mengganggu mereka, saya beredar kuar dulu dan menanti di luar... dah ramai menunggu di luar... saya terus menaiki teksi ke Sheraton Hotel tempat mereka menginap...

12 tgahari... Nurul tiba di Sheraton setelah selesai saya buat penempahan bilik... mujur ada kekosongan lagi dan dapatlah saya bilik di bawah bilik Nurul... beliau tinggal di tkt 6 sementara saya di tkt 5... selepas tu saya tidak dpt bertemu beliau dan saya juga tidak mahu mengganggunya waktu itu kerana tau beliau letih serta masih tak berapa sihat...

2.30 pm... beliau menghubungi saya dan memberitahu yg beliau ada rehearsal dan mengajak saya bersama... malangnya saya sdg nyenyak tidur masa tuh.. yelah tak tdo sepjg malam... tapi masih ke dewan utk mengikuti sesi bersama peminat... saya ambil tiket RM100 supaya dapat tempat eksklusif dan dekat dgn pentas... mudah ambil gambar... jadi dptlah saya mengikuti sesi bertemu peminat yg diadakan utk pemegang tiket RM100...

4.45 pm... mereka habis rehearsal dan terus ke sesi bertemu peminat... saya hampa kerana Nurul tiada dan kemudian di beritahu yg beliau tidak sihat dan sedang berehat di bilik... saya pun tidaklah berkejar balik hotel sbb tak nak ganggu beliau... saya teruskan jua sesi dgn yg lelain... dptlah jumpa diorg walaupun selalu jumpa... BOB paling terkejut melihat saya ada di sana... dia kata "Eh! Abang pun dtg juga?"... saya senyum jelah... sbnrnya dari KLIA cuma Za8, Linda, Kaer, Nurul dan Mas saja yg jumpa saya... sementara Bob berada di Limbang... tu yg dia terperanjat tgk saya ada kat situ...

6 pm... kami balik bilik... makan2 sementara tunggu nak pergi dewan konsert... saya masih tidak mendapat berita ttg nurul dan tidak juga cuba menghubungi beliau... kerana mahu beliau berehat...

7.30 pm... kami ke dewan konsert... dan org dah ramai... tapi kami dpt gak masuk dulu... dan terus dpt tpt dekat dgn pentas... tunggu punya tunggu... tetiba dapat mesej dari Nurul mengatakan beliau tiada suara nak nyanyi... saya sedih gak dapat berita tu... saya nasihatkan beliau berehat ajelah... tak perlulah nyanyi... (rehat jap... nak tgk Nurul kat TV astro ria ulangan DS1)... tapi beliau bertegas nak menyanyi juga... "Nurul nak nyanyi jugak mlm ni..." sebhgn dari mesejnya kpd saya...

9.30 pm... waktu yg ditunggu tiba... persembahan di mulakan oleh 3 org artis dari Brunei dgn 4 buah lagu... kemudian muncullah AF2... Nurul keluar bersama Kaer... dia pakai dress hitam dan boot kulit coklat... comel nampak dia atas pentas tu... mereka mendendangkan lagu "Hanya Memuji"... Nurul walaupun tidak sihat tidak sedikit pun menunjukkan keadaan dirinya yg sebenar... sebaliknya begitu lincah menari dan menyanyi... saya mmg tabik kat Nurul nih... vidcam saya mmg tak lari dari aksi beliau... mmg begitu membanggakan...

seterusnya Bob meneruskan persembahan solo... saya mmg tak berapa ingat sgt lagu apa yg diorg nyanyi kerana asik memikirkan keadaan Nurul.... lepas tu Kaer... diikuti oleh Mas, Linda dan akhir sekali Zahid... saya tau Nurul takkan buat persembahan solo... kecewa... mmg ada tapi memahami keadaan dirinya saya maafkan... malah saya lebih berbangga sebab beliau masih meneruskan persembahan...

Walau pun hanya menyanyi beramai2 namun persembahan Nurul tetap mengkagumkan... selain muncul dlm Hanya Memuji... dia juga muncul dlm lagu Seksis... Menggapai Bintang dan akhir sekali menuju Puncak... kesimpulannya... walaupun tidak sihat namun Nurul masih mampu memberikan persembahan terbaik untuk tatapan peminatnya... tabik lagi untuk Nurul... yg paling best bagi saya ialah gandingan beliau dgn Kaer sewaktu nyanyi beramai2 tu... mmg seronok tgk... hehehe.... sapa yg ada hati kat Nurul/Kaer tu jgn jeles tau... tapi mmg mereka mesra dan nampak Kaer begitu mengambil berat ttg kesihatan Nurul...

11.30 pm... konsert tamat... saya terus bergerak pulang ke hotel dan menunggu beliau di lobi hotel... beliau org yg pertama masuk... dan dikerumuni peminat yg menanti... kemudian beliau terus mengajak saya dan isteri mengikuti beliau ke bilik... keluar dari lif, sempat saya rakamkan gambar Nurul bersama Kaer... tapi bukan dgn vidcam saya... so sapa nak tgk gambar tu kenalah tunggu ye... kami terus ke bilik Nurul tapi Kaer tak joinlah... dia penat katanya dan terus ke biliknya... di dalam bilik, kami berborak panjang ttg karier seninya dan kehidupan hariannya... di sinilah saya dapat melihat akan kemanjaannya, ketegasan dan kesungguhan beliau dlm meneruskan kariernya ini... beliau meminta saya memesankan makanan sebab lapar katanya... tapi tunggu punya tunggu tak juga sampai... dia pun dah terlelap... saya terus membatalkan pesanan sebab tak nak ganggu dia tidor... saya minta diri dari Nurul dan membiarkan dia lena... Haaa!!!! Nurul... abg dah tau camna Nurul nak tdo dan apa Nurul buat sebelum tdo... hehehe... nakal abg nih... isteri abg pun seronok dgn kemanjaan Nurul... rasa macam Nurul nih anak kami yg sulung plak... (anak saya yg sulung 15 tahun umurnya)...

10hb Feb...
7.30 am... saya terjaga dan tau yg saya takkan sempat menghantar Nurul ke airport... flight saya petang dan dia balik pagi... terus menghantar sms memohon maaf dan berjanji akan membawanya ke klinik sebaik sahaja saya tiba di KL... saya pun bersiap utk bersarapan... lepas sarapan tdo lagi... hehehe... bayar hutang tdo... terjaga dari tdo ada mesej dari Nurul.. dia dah sampai KL... dan dia kata pihak maestro sudah membawanya ke klinik... syukurlah dia selamat sampai KL dan sudah dibawa mendapatkan rawatan dr oleh pihak maestro... dan waktu itu mahu berehat saje katanya... baguslah Nurul... bila takde aktiviti, rehat bebanyak tau... jaga kesihatan tau... kalo Nurul tak sihat, kami turut merasainya di sini...

itu saja laporan saya berkenaan konsert di Labuan dan aktiviti Nurul semasa dan selepas konsert berkenaan... maaflah tak byk yg dpt diceritakan sebab keadaan Nurul yg tidak sihat mengurangkan keceriaan saya menulis...

Hasbullah bin Bachik
012-2040776



Friday, 8-Apr-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
KONSErt TSUNAMI

 
 
 
View all 7 photos...


Thursday, 7-Apr-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
NuRuL@ToWER RecorDs Klcc

 
 
 
View all 16 photos...


THanx bro bhas skali lg.....


[<<  <  [1]  2  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016 | Powered by Womplify

ns4008464.ip-198-27-69.net